• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Hasiera
  • Zer den 21 Kodea
  • Berriak
  • Araudia
    • Curriculum berria
    • Gaitasun digitala
    • Zientzia eta teknologia sustapenerako hitzarmena
  • Irakasleak
    • Argibideak
    • Gaitasun digitala
    • Irakasleen prestakuntza
    • Baliabideak
    • Ikastetxeen sarea
    • Ikastetxeen praktika onak
    • Planetarioaren baliabide zentroa
    • Informatika Sortzailea Gidaliburua
  • Ikasleak
    • Baliabideak
    • Segurtasuna
    • Gazte sortzaileak
    • Pamplonetario
  • Familiak
    • Baliabideak
    • Ikastetxeen sarea
    • Pamplonetario

Tecnologías creativas

  • Ikastetxeen sarea
    • Programatzen duten ikastetxeak
    • Ikastetxeen praktika onak
  • Prestakuntza
    • Materialak
  • Autoformazioa
    • Scratch
      • Ikasi 21 kodea. Informatika sortzailea
      • INTEF-ek antolaturiko “Ikasle izatetik programatzaile izatera” ikastaroa
      • ScratchJr-erako gida
      • Kinect eta Scratch 1.4
    • Bee-Bot
      • Bee-Bot: haurrendako robot programagarria
      • Jarduerak Bee-Bot eta Blue-Bot robotekin
      • Bee-Bot robotekin egin daitezkeen jardueren adibideak
    • Errealitate birtuala Google Cardboard izenekoekin
    • LEGO WeDo
      • Lehen urratsak LEGO WeDo eta Scratch-ekin
      • LEGO WeDo izenekoaren gida eta ereduak
    • Enchanting
      • Lehen urratsak LEGO eta Enchanting-ekin
      • Gida eta lan-proposamenak Enchanting-ekin
    • App Inventor2
      • Lehen urratsak App Inventor 2rekin
      • App Inventor 2ren konfigurazioa
      • App Inventor 2ren bloke integratuen deskripzioa
    • Arduino
      • Scratch Arduinorentzat (S4A): hasierako konfigurazioa
      • S4Aren adibideak
      • Snap4Arduino: abantailak, instalazioa eta inportazioa
      • Jarduera Snap4Arduino programarekin
      • ChromeDuino, Chromebook eta Arduino
  • Baliabideak
    • Softwarea
    • mBot
      • mBlock euskaraz konfiguratu
    • LEGO
      • LEGO NXT robot baten muntaketa
      • LEGO EV3 robot baten muntaketa
      • Kaiman baten muntaketa LEGO WeDO-rekin
      • Enchanting-ekin bateragarria den Firmware-aren aldaketa LEGO NXT-etan
    • Scratch
      • Scratch Doktorea
      • Ikerketa “Programazioa Scratch-en bidez” ikastaroaren proiektuekin
      • Ikerketa bestelako proiektu interesgarriekin
      • Scratch Jr-en instalazioa PC batean
    • Bee-Bot
      • Agertokiak Bee-Bots-entzat
      • Bee-Bot robotentzako mozorro inprimagarriak
      • Bee-Bot robotaren simulagailua Scratch programarekin
    • Errealitate birtuala
      • VR apps
      • Jump on the virtual
    • Arduino
      • Tinkercad. Simulagailua
  • Materialaren mailegua
    • Materialaren deskribapena
    • Robotikako materiala etapa eta ikasmailaka
    • Maileguaren araudia
  • Kontaktua
  • Informatika Sortzailea Gidaliburua
You are here: Home / Archives for Departamento de Educación

Departamento de Educación

Mintegia Iruñean: App Inventor

8 de urria de 2019 por Garikoitz Iñigo Olondriz Leave a Comment

MIT_App_Inventor_logo

Iruñeko Irakasleentzako Laguntza Zentroak eta Hezkuntzako Teknologiak Txertatu eta Ustiatzeko Atalak 14 orduko (horietatik 10 bertaratu beharrekoak) mintegi baterako deialdia egin dute. Mintegi hau Nafarroako ikastetxeetako Bigarren eta Lehen Hezkuntzako irakasleei zuzendua dago. … [Read more...] about Mintegia Iruñean: App Inventor

Mintegia Iruñean: 3D diseinu eta inprimaketaren hastapenak

17 de urtarrila de 2019 por Garikoitz Iñigo Olondriz Leave a Comment

Impresion 3D

Iruñeko Irakasleentzako Laguntza Zentroak eta Hezkuntzako Teknologiak Txertatu eta Ustiatzeko Atalak 10 orduko (horietatik 7,5 bertaratu beharrekoak) mintegi baterako deialdia egin dute. Mintegi hau Nafarroako ikastetxeetako unibertsitate aurreko irakasleei zuzendua dago. … [Read more...] about Mintegia Iruñean: 3D diseinu eta inprimaketaren hastapenak

Mintegia Iruñean: Robotika modu errazean txertatzea

21 de abendua de 2018 por Garikoitz Iñigo Olondriz Leave a Comment

Iruñeko Irakasleentzako Laguntza Zentroak eta Hezkuntzako Teknologiak Txertatu eta Ustiatzeko Atalak 25 orduko (horietatik 17,5 bertaratu beharrekoak) mintegi baterako deialdia egin dute. Mintegi hau Nafarroako ikastetxeetako Lehen Hezkuntzako eta Haur Hezkuntzako 2. zikloko irakasleei zuzendua dago. … [Read more...] about Mintegia Iruñean: Robotika modu errazean txertatzea

Mintegia Iruñean: App Inventor

26 de urria de 2018 por Garikoitz Iñigo Olondriz Leave a Comment

MIT_App_Inventor_logo

Iruñeko Irakasleentzako Laguntza Zentroak eta Hezkuntzako Teknologiak Txertatu eta Ustiatzeko Atalak 14 orduko (horietatik 10 bertaratu beharrekoak) mintegi baterako deialdia egin dute. Mintegi hau Nafarroako ikastetxeetako Bigarren eta Lehen Hezkuntzako irakasleei zuzendua dago. … [Read more...] about Mintegia Iruñean: App Inventor

Web de formación guiada y autoaprendizaje Informática Creativa con Scratch

29 de apirila de 2015 por Administrador Leave a Comment

Hoy hemos añadido un nuevo recurso para acompañar el despliegue del proyecto Código 21 Programar para aprender: la web de materiales "Informática creativa" http://aprendecodigo21.educacion.navarra.es/ Esta web es un espacio del Departamento de Educación del Gobierno de Navarra que quiere ayudarte a comenzar a programar con Scratch. Está pensada para que el profesorado pueda … [Read more...] about Web de formación guiada y autoaprendizaje Informática Creativa con Scratch

Empieza a usar Scratch en clase paso a paso

18 de martxoa de 2015 por IntegraTIC 6 Comments

Planifica tu proyecto de aula con Scratch paso a paso

Si has llegado hasta aquí seguro que tienes interés en aplicar la programación educativa en tu aula. Desde Código 21 queremos facilitar la tarea docente de desarrollar proyectos específicos para el trabajo con niñas y niños por lo que os ofrecemos unos breves pasos para introducirte en esta materia: Accede a los tutoriales y ayuda de la comunidad de Scratch. Scratch es una … [Read more...] about Empieza a usar Scratch en clase paso a paso

Presentación del proyecto Código 21 en el que participan 90 centros

12 de urtarrila de 2015 por IntegraTIC Leave a Comment

El consejero de Educación, José Iribas, ha presentado el proyecto Código 21, su web y dos guías educativas junto a Gabriel Rubio, jefe de la Sección de Tecnologías de la Información y la Comunicación y Proyectos, y, a través de videoconferencia, Jesús Moreno, cofundador de la asociación Programamos. 90 centros educativos participan en el proyecto Código 21, desarrollado por … [Read more...] about Presentación del proyecto Código 21 en el que participan 90 centros

Lehen Hezkuntzarako Ikasteko programatzea gida deskargatzeko eskuragai

12 de urtarrila de 2015 por Garikoitz Iñigo Olondriz Leave a Comment

Ikasteko programatzea azala

Ikasteko programatzea: orientabideak Lehen Hezkuntzako irakasleentzat, Nafarroako Gobernuaren Hezkuntza Departamentuak 2014-2015 ikasturtean zehar sortutako gida da. Bertan begirada zabala eskaintzen da ikastetxeetan Lehen Hezkuntzako ikasleekin programazioan hezteko proiektuak aurrera nola eraman ikusteko. … [Read more...] about Lehen Hezkuntzarako Ikasteko programatzea gida deskargatzeko eskuragai

Disponible para descarga la guía Informática Creativa de Scratch en castellano y euskara

26 de azaroa de 2014 por IntegraTIC 7 Comments

Por tada de la guía Informática Creativa es una traducción de la guía Creative Computing de Scratch elaborada por Programamos por iniciativa del Departamento de Educación de Gobierno de Navarra

Informática Creativa es la traducción al castellano de Programamos de la guía Creative Computing, mientras que la versión en euskara tiene por título Informatika Sortzailea y la traducción la ha llevado a cabo Euskarabidea, Instituto Navarro del Euskera. Ambos trabajos son iniciativa del Departamento de Educación de Gobierno de Navarra y que vienen a completar la guía … [Read more...] about Disponible para descarga la guía Informática Creativa de Scratch en castellano y euskara

Primary Sidebar

Bilatu

Partaideak

Departamento de Educación, Gobierno de Navarra Universidad Pública de Navarra Logotipo Planetario de Pamplona

Autoikasketarako weborria

Web de autoaprendizaje Informática Creativa con Scratch

Azken iruzkinak

  • Scratch en las aulas | How I Learned code(e)k Ikastetxeen sarea bidalketan
  • Fultxo(e)k Disponible para descarga la guía Informática Creativa de Scratch en euskara bidalketan
Licencia de Creative Commons
Código 21, publicado por el Departamento de Educación del Gobierno de Navarra, se distribuye bajo una licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional.

Footer

RSS Hezkutza Departamentua

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

RSS Nafarroako Unibertsitate Publikoa

RSS Iruñeko Planetarioa

Desde dónde nos visitan

Copyright © 2025 · Magazine Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in

Este sitio web utiliza cookies
Utilizamos cookies propias para mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Más información en nuestra Política de cookies.
Política de cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT