• Skip to main content
  • Skip to secondary menu
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
  • Hasiera
  • Zer den 21 Kodea
  • Berriak
  • Araudia
    • Curriculum berria
    • Gaitasun digitala
    • Zientzia eta teknologia sustapenerako hitzarmena
  • Irakasleak
    • Argibideak
    • Gaitasun digitala
    • Irakasleen prestakuntza
    • Baliabideak
    • Ikastetxeen sarea
    • Ikastetxeen praktika onak
    • Planetarioaren baliabide zentroa
    • Informatika Sortzailea Gidaliburua
  • Ikasleak
    • Baliabideak
    • Segurtasuna
    • Gazte sortzaileak
    • Pamplonetario
  • Familiak
    • Baliabideak
    • Ikastetxeen sarea
    • Pamplonetario

Tecnologías creativas

  • Ikastetxeen sarea
    • Programatzen duten ikastetxeak
    • Ikastetxeen praktika onak
  • Prestakuntza
    • Materialak
  • Autoformazioa
    • Scratch
      • Ikasi 21 kodea. Informatika sortzailea
      • INTEF-ek antolaturiko “Ikasle izatetik programatzaile izatera” ikastaroa
      • ScratchJr-erako gida
      • Kinect eta Scratch 1.4
    • Bee-Bot
      • Bee-Bot: haurrendako robot programagarria
      • Jarduerak Bee-Bot eta Blue-Bot robotekin
      • Bee-Bot robotekin egin daitezkeen jardueren adibideak
    • Errealitate birtuala Google Cardboard izenekoekin
    • LEGO WeDo
      • Lehen urratsak LEGO WeDo eta Scratch-ekin
      • LEGO WeDo izenekoaren gida eta ereduak
    • Enchanting
      • Lehen urratsak LEGO eta Enchanting-ekin
      • Gida eta lan-proposamenak Enchanting-ekin
    • App Inventor2
      • Lehen urratsak App Inventor 2rekin
      • App Inventor 2ren konfigurazioa
      • App Inventor 2ren bloke integratuen deskripzioa
    • Arduino
      • Scratch Arduinorentzat (S4A): hasierako konfigurazioa
      • S4Aren adibideak
      • Snap4Arduino: abantailak, instalazioa eta inportazioa
      • Jarduera Snap4Arduino programarekin
      • ChromeDuino, Chromebook eta Arduino
  • Baliabideak
    • Softwarea
    • mBot
      • mBlock euskaraz konfiguratu
    • LEGO
      • LEGO NXT robot baten muntaketa
      • LEGO EV3 robot baten muntaketa
      • Kaiman baten muntaketa LEGO WeDO-rekin
      • Enchanting-ekin bateragarria den Firmware-aren aldaketa LEGO NXT-etan
    • Scratch
      • Scratch Doktorea
      • Ikerketa “Programazioa Scratch-en bidez” ikastaroaren proiektuekin
      • Ikerketa bestelako proiektu interesgarriekin
      • Scratch Jr-en instalazioa PC batean
    • Bee-Bot
      • Agertokiak Bee-Bots-entzat
      • Bee-Bot robotentzako mozorro inprimagarriak
      • Bee-Bot robotaren simulagailua Scratch programarekin
    • Errealitate birtuala
      • VR apps
      • Jump on the virtual
    • Arduino
      • Tinkercad. Simulagailua
  • Materialaren mailegua
    • Materialaren deskribapena
    • Robotikako materiala etapa eta ikasmailaka
    • Maileguaren araudia
  • Kontaktua
  • Informatika Sortzailea Gidaliburua
You are here: Home / Gazte sortzaileak / 3 equipos del IES Iturrama BHI ganan en el concurso D3Mobile

3 equipos del IES Iturrama BHI ganan en el concurso D3Mobile

17 de abendua de 2018 por Elena Osés Leave a Comment

Los estudiantes de Tecnología del IES Iturrama BHI están de enhorabuena al haber ganado nada más que tres premios en un concurso internacional de impresión 3D. D3Mobile fomenta STEM entre los jóvenes entre 13 y 18 años. Esta ha sido la 6ª edición y han habido más de 4.500 participantes de 44 países.

3DMobile

D3Mobile es un concurso organizado por la Universidad Santiago de Compostela, totalmente online, gratuito y con fantásticos premios.

Para participar hay que formar un equipo con 2-3 participantes y  un docente que coordine el trabajo. Hay dos modalidades:

  • Equipos Metrólogos: tendrán que superar dos pruebas y posteriormente subir las mediciones del modelo 3D a la web.
  • Equipos de Artistas 3D: pueden participar en una sola prueba, en la 2ª y  subir las mediciones a la web.

Los equipos Metrólogos de manera automática son también equipos de Artistas 3D.

La 1ªprueba es de caracter formativo y autoevaluador y tiene una duración aproximada de 4-6 horas.

La 2ª prueba es el trabajo en equipo y se requiere entre 8-10 horas de dedicación.

El último paso es extraer las mediciones del modelo 3D y subirlas a la web. Para este trabajo se recomienda reservar entre 8 y 10 horas.

Si os interesa participar estad atentos a la página: d3mobile.es

La inscripción para la edición 2018 se llevó a cabo entre julio de 2017 y octubre de 2018.

Los premios conseguidos y los ganadores han sido:

EQUIPO SUBCAMPEÓN DEL MUNDO – METRÓLOGOS

El equipo IRURA del IES ITURRAMA de PAMPLONA (ESPAÑA), formado por los alumnos IRATI SARAGÜETA y MARKEL IRURETAGOYENA coordinados por el profesor D. JOSÉ MIGUEL ZABALETA TRECU.
MODELO 3D: https://skfb.ly/6CCPU

 

CENTRO ESPAÑOL MEJOR CLASIFICADO – D3MOBILE – PCE IBERICA 

El IES ITURRAMA de PAMPLONA (ESPAÑA), representado por los alumnos ANDONI ALFONSO, XABIER PABOLLETA, ANDER DUFUR, MIKEL GARCES, IRATI SARAGÜETA, MARKEL IRURETAGOYENA, XABIER LEONARDO y UNAI ARANA coordinados por el profesor D. JOSÉ MIGUEL ZABALETA TRECU. 

 

D3MOBILE – FUNDACIÓN MUJERES – MUJERES EN LA ARQUITECTURA E INGENIERÍA

El equipo LEONARDO del IES ITURRAMA de PAMPLONA (ESPAÑA), formado por los alumnos XABIER LEONARDO y UNAI ARANA, coordinados por el profesor D. JOSÉ MIGUEL ZABALETA TRECU, con un Modelo 3D sobre Amanda Jones, escritora e inventora americana que ideó el sistema de envasado al vacío. Fue una gran defensora de los derechos de las mujeres y llegó a fundar su propia empresa de envasado y conservas en Chicago en 1890, cuyas accionistas eran todas mujeres.
MODELO 3D: https://skfb.ly/6CCRo

¡Enhorabuena!

 

Esta entrada está también disponible en: Gaztelania

Filed Under: Gazte sortzaileak, Berriak Tagged With: 3Dmobile, concurso, 3D diseinua, Iturrama BHI

Reader Interactions

Utzi erantzuna Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Primary Sidebar

Bilatu

Partaideak

Departamento de Educación, Gobierno de Navarra Universidad Pública de Navarra Logotipo Planetario de Pamplona

Autoikasketarako weborria

Web de autoaprendizaje Informática Creativa con Scratch

Azken iruzkinak

  • Scratch en las aulas | How I Learned code(e)k Ikastetxeen sarea bidalketan
  • Fultxo(e)k Disponible para descarga la guía Informática Creativa de Scratch en euskara bidalketan
Licencia de Creative Commons
Código 21, publicado por el Departamento de Educación del Gobierno de Navarra, se distribuye bajo una licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional.

Footer

RSS Hezkutza Departamentua

  • El Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades lanza una iniciativa para crear una red de embajadores Erasmus+
  • Vencedores de la XIV Edición del Concurso Spelling Bee Navarra

Meta

  • Hasi saioa
  • Sarreren jarioa
  • Iruzkinen jarioa
  • WordPress.org

RSS Nafarroako Unibertsitate Publikoa

RSS Iruñeko Planetarioa

Desde dónde nos visitan

Copyright © 2025 · Magazine Pro para Genesis Framework · WordPress · Log in

Este sitio web utiliza cookies
Utilizamos cookies propias para mejorar nuestros servicios. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Más información en nuestra Política de cookies.
Política de cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT